Schweiz FC

Hey gfallt mer was so schön be der stoht!!:D Stemmt scho das es vel Fehler het, esch wörklech Schei$e. Wenn ich die wär hät i scholang es anders Board gno esch wörklech ned schwär eis sälber zmache ond esch erscht no geiler.
Wäge EASY, ich säge das scho die ganz Ziit be au zemlech de einzig be eus i de Schuel!!:D Weiss au ned wieso be mer sneds halt emmer anderi Wörter, im mom esches ebe easy. Well du jo eh ned weisch wo Honzi esch, säg i mol im Aaragu sett mer glaub no wösse wo das esch.

@BigD: Ja hesch scho recht wo hunzi esch weiss ech grad gar ned , aber wo Aargau esch weiss ech eigentlech scho. :D Eigentlech chömed fascht aui wo ech könne do im Forum us Argau. irgendwie komisch........

@Christine : ech chome Vo Chottu z Willisau im Kanton Lozern. Vellecht könsch Willisau aber Chottu wahrschinlech ned. Esch haut es doofs Kaf :dodgy: .........

Eigentlech ben i shco lang nömme do, aber ha chorz öpis welle luege, denne gsehn ich das öper gschrebe het...
Was machet er eigentlech so?? Das Board do esch egendwie huere schei$se drom han i met es paar kollege es eignigs gmacht. :P

Jo, s'board esch huere langsam worde :dodgy:
i be scho lang of eme andere, go omme no wäge es paar ff on, und wennn, den ganz, ganz sällte

@Senbei Du lebst ja noch? o_0

Ihr redet ja doch immer noch in die shittige Schweizerdeutsch oder so ne Dialekt -.-

@Gim was dachtest du denn? ich bin ein Schweizer ( mit ein paar ausländische Blut, aber das lasse wir mal)

ähem

Da war ein Kind welcher nie den Dialekt gelernt, weil er nicht konnte, so lernte er halt den hochdeutsch, weil er sie besser konnte als den giftsprache.

Besser so o_0

....

Sonst mus sich dich mal mit ein Mail bombardieren.

Original geschrieben von Paco
ähem

Da war ein Kind welcher nie den Dialekt gelernt, weil er nicht konnte, so lernte er halt den hochdeutsch, weil er sie besser konnte als den giftsprache.

Besser so o_0

....

Sonst mus sich dich mal mit ein Mail bombardieren.

welch traurige geschcihte...*snieff*
:rolleyes:

war das ne anmache?<.<

jaja sehr traurig....

ach du bist schon 18 und nciht so ein klein girl in der pubertät?

Anmache? hmmm weiss nicht, Du darfst auswählen.. sweatdrop

Zurück
Oben Unten