Schweiz FC

Merci vielmol!!! I finds irgendwia schad, dass es so so wenig schwiizer git... Naja, uf minere Page isch es glob gad umgekehrt... Viel Schwiizer, wenige Duetsche!!!

Und haender alli e schoene 1. August ka? I scho!

Egendwie frog ich mech was all die Schwiizer met Internet mache. Game die nor oder was? Mer gseht uf sozäge kennere Siite Schwiizer, was ich egendwie schad fende. Aber sogar bem Game esches schwär Schwiizer zfende. Jäno chammer nüt mache.

Also i haeng die ganz ziit in forene ume oder schrib emails oder chatte im MSN oder habbohotel. Also forene wia da do (eher wenig) , s nzone forum (selten, doet heiss i Swiss_Guy), d VegetaDream ihres WK forum (relativ oft) und mis eigne Forum, doet bin i sehr viel unterwegs, viel am poste!!! :D
Uebers internet game ich nid. Dafuer isch min pc z schlecht!

Original geschrieben von BigD
Egendwie frog ich mech was all die Schwiizer met Internet mache. Game die nor oder was? Mer gseht uf sozäge kennere Siite Schwiizer, was ich egendwie schad fende. Aber sogar bem Game esches schwär Schwiizer zfende. Jäno chammer nüt mache.

Das isch au äs Dütsches Forum!...isch jo klar das wenig schwizer bzw Östricher do ihnä chömä. ¬.¬

Weiss ich au, aber die hange nor i so deppete Schwiizerforene ome, die send meischtens eh völlig förig. Oder Rüeblilandchat au voll förd Chatz. Easy jede het en anderi Meinig vo dem züg.

Ja, i han en schönä 1.Auguscht gha......
das mit dä wenigä Schwizär... i han i eim Monät nur d'knuddel usagfundä. U da i no meh ha welä usäfindä, han i dä Schweiz FC ufgmacht........
@Shinrie: Auch Ksoe?? I weli Klass chunsch? I chum is 2g!

Original geschrieben von Shinrie
@Oolongbulma888
was?!? ich chume ins 2e! bisch am summernachtsfäscht gsi?^^

Ja i bi detä gsi..... 2e? Dän hämmer ja emol gegänand Basketball gschpilt! Odär au nöd.... u jedä Fall hät emol s'1g gegä s'1e Basketball gschpilt...... geil!

Original geschrieben von Shinrie
guet mögli! mir händ höchschtwahrschinli verlore... im basket isch's 1e (nach de ferie isch's ja s 2e, aber das änderet au nüt :D ) scho immer unschlagbar gsi!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl::D :biggrin2:
du nimmsch de 32er, oder? im 491 gsehn ich eigetlich niemerd wo bi de station hungerberg iistiegt (bi villicht so müed, dass i nüt märkä:rolleyes: )
weisch du scho, welles profil du nimmsch?

Jo, i gan immär mit em 32er. Mängisch gan i au mit em 62er, mit dänä Lütlis us Dänikon. Mängisch nimi zum haigah dä 491er, wän sich Glägehait so bütät.
I nimm wahrschinli s'altsprachlichä Profil. I han i Latsch en 4-5 u i Gschicht en 5. I dä anderä Fächär han i nu 4er u 4-5..

blubb zäme!^^
döffi au bitrette?jo ich bin au selbstverständlich au vo eusere geliebte schwiiez!^^!komm vomne kaff vom rüblikanton!:rolleyes:

Original geschrieben von Bulma85
blubb zäme!^^
döffi au bitrette?jo ich bin au selbstverständlich au vo eusere geliebte schwiiez!^^!komm vomne kaff vom rüblikanton!:rolleyes:

Bidrättä chasch sicher^^ bisch jo schliesslich Schwizer.

Us welem Rüblikanton?...do gits in der Schwitz viiiiel:D

Jo, ha ga denkt wo da rueblikanton isch, aber da isch in dem fall e name fuer e nid so grosse kanton, wenn i da richtig verstoh!

PS: Bi glob no nia am Rhifall gsi, obwohl i am rhi zua wohn... :lol2:

Zurück
Oben Unten